torsdag 17. juni 2021

Trekant kort til baby

 I helgen så var jeg på ekte treff i Førde og koste meg sammen med 40 andre damer.

Da fikk jeg laget et trekant kort med arket Bamsen Birk fra Jorunns Scrapperier
Den store figuren på baksiden er klippet ut og brukt som motiv.
På alle sidene har jeg brukt baksiden med skyene.

Tekst dies fra Papirdesign



Stempel tekster fra Kort og Godt, sirkel dies fra CreaLies
Vimpel dies fra La la land.





Ny forhandler er Bokuben i Førde.
De har butikk inne på senteret Elvetorget
En butikk som har godt utvalg av hobby artikler og maling

Deltar med denne hos Hobbykunst sin Sommermaraton
Nr 20. ingenting firkantet



1 kommentar:

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...