mandag 12. juli 2021

Dåpskort

 Jeg var så heldig å få lage dette dåpskortet på bestilling med ønske om et staffelikort
Endelig fikk jeg brukt de fine duse arkene fra Maja Design.
Sikkert flere enn meg som sparer på enkelte favoritt ark.

Bildet er printet ut på 200gr kopipapir
Her har jeg boltret meg med mange forskjellige dies


Teksten til Dåpsbarnet er kuttet ut 4 ganger og limt sammen.



Mønsterark Maja Design
Dies: Sirkel med bølgekant : Spellbinders
Sirkel med blondekant : Crealies
Avlang dies: DanDies
Tekst: Dåpsbarnet : Papirdesign 
Navn og tall : KaBoks 
Vimpel : Lala land dies
Swirl : Cherry lyn
Sko- ukjent
Annen pynt : Perler fra Papirdesign

Legger dette hos

Scrappelyst Juli Alt er lov






1 kommentar:

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...