fredag 27. august 2021

Bunadskort

  DT bidrag for Scrap the Raimbow

Endelig var bunads diesen i hus hos meg også.
Og siden det er Hardanger bunaden som mange av jentene her borte velger,
så måtte det bli med dette mønsterarket jeg valgte å lage mitt første kort.


Vil du bli med på vår utfordring i august, da finner du den HER 

Men først en lite oppdatering fra kulissene: Vi ønsker oss flere bidrag og har sett at blogger har hatt en synkende trend, derfor flytter vi utfordringene våre til Facebook i september.

 Dere finner Scrap the Rainbow utfordringsgruppe her
Meld dere selv inn og opplys andre om gruppa. Men la dem selv få velge å bli medlem :)


Legger dette inn hos 



li/August Alt er lov 

2 kommentarer:

  1. Flott kort, bunad er aldri feil :)
    Takk for at du deltar på Papirdesigns sommerutfordring!

    SvarSlett

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...