onsdag 22. desember 2021

Årets siste julekort

 Årets siste julekort er laget og romjula skal brukes til å rydde scrapperommet.

De siste kortene er laget med mønsterark fra Maja design- jul 2021
Mange flotte mønsterdesign på arkene, men jeg måtte vende meg til disse nissene.

Men nå liker jeg dem så godt og det ble 3 kort den siste kvelden før julaften.

Julestjerne blomstene er laget selv med dies fra Papirdesign.
I disse så har jeg brukt gull pyntebær og støvbær.


Matrialliste
Mønsterark fra Maja Design jul 2021
Dies: julestjerne og blad fra Papirdesign
Pynt: Pyntebær, klistremerke tekster, bling


Så to like oppsett på de neste kortene





Matrialliste
Mønsterark Maja Design jul 2021 
Monokromatisk kartong Maja Design
Stempel: Kort og Godt
Pynt: Sisal tråd, roser, roseknupper, bling og klistremerke tekster.

Jeg har handlet disse produktene hos Kreativ Scrapping

Kort nr 1 legges inn hos
Scrappelyst : Desember - rødt

1 kommentar:

  1. Koselig julekort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...