tirsdag 4. januar 2022

Nytt år, nye muligheter

Så har vi lagt bak oss 2021 og håper at det nye året
vil gi oss flere muligheter til å vær sosiale sammen.
Både med familie, venner og ikke minst scrappevenninner.

Jeg fikk scrappet en kveld med mine venninner i romjula
og det var deilig å lage noe annet en jul. (selv om jeg elsker juleprodukter)


Først ute er denne herlige karen:
Kort 10x10 cm med mønsterarket Stars and Stripes



Mitt neste kort er laget for Scrap the rainbow sin utfordring
for januar. ALT ER LOV


Slimline kort med bruk av dies fra Studiolight på mønsterarket og kartongen.
Stor tekst dies fra Papirdesign med rose gull ark på teksten. 

På begge kortene så har jeg brukt arket Stars and Stripes fra Retro serien.


Forhandlere av Jorunns Scrapperier mønsterark er:


Forskjellig sortement hos forhandlerne






2 kommentarer:

  1. Ja, kjekt åsjå litt anna enn jul nå. Herlig giraffer.

    SvarSlett
  2. Herlige kort :) enig med deg, litt godt med noe annet enn jul ja :)

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...