tirsdag 8. februar 2022

Navnefest

Jeg rota rundt i hyllene mine med ark etter noe helt annet
og brukte da litt av et Pion ark på et damekort jeg hadde fått bestilling på.
Og for å ikke legge Pion arket tilbake i hylla så fant jeg frem Navnefest dies
og satte igang å lage et baby kort med resten av arket.

Ordene har jeg skrevet selv og printet ut i 200g kopi ark
Kun pyntet med blomster på fremsiden


 Inni så har jeg brukt ark i samme serie og klippet ut sommerfuglen fra baksiden
Stempel tekst fra kort og godt
 

Siste rest av mønsterarket brukte jeg på baksiden av kortet med mitt personlige stempel


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...