onsdag 26. oktober 2022

Nye ark design fra Jorunns Scrapperier

 Alltid like kjekt å vise frem nye ark design og først vil jeg vise
frem den søte og duse barneserien

Serien består av tre mønsterark og et klippeark.

På mitt kort så har jeg brukt bildet av Cowboy Cane
og mønsterarket med samme figur. 
Den brune kartongen er fra Maja design - Pine cone og passet perfekt til
De nye klistremerkene til K&G var også fine i fargen til dette kortet.


Inni flapkortet har jeg brukt flere elementer fra klippearket.
Jeg elsker å klippe ut elementer og her har jeg bruke indianergutt Mato 
 sheriff stjerna, cowboy hatten og en liten hest sammen med stempel tekst fra K&G.


Arkserien består: Klippeark med store figurer som kan brukes som motiv på kort.
Mønsterarkene har tre forskjellige figurer som jeg har kalt
Cowboy Cane
Indianer guttene Mato og Miki. 
Baksiden har de samme duse fargene som mønstersidene.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...