onsdag 26. juni 2024

Bursdagskort av eske

 Jeg fikk meg ny mobil tidligere i måneden og 
da bestilte jeg også en plastbeskyttelse til den. Og esken som kom
med var så fin at jeg måtte lage kort av den

Utsiden og kortet inni er laget med samme mønsterark ,
design ark fra Creative-depot.
Ny sirkel dies Lag deg en fin dag fra Kort og godt


Bilder ute i sola er ikke bra og det ble veldig fargeforskjell på bildene


Kortet passer akkurat inni rammen
Doilie i kraft kartong og motiv fra Reprint
Tekster fra Kort og Godt


Legger dette inn hos 
Scrappelyst Juni Sommerlig

2 kommentarer:

  1. Utrolig lekker eske og kort. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  2. Sommerlig og lekkert. Trur mange scrappere kjenner seg igjen i å sjå nytten av "søppel" :)

    SvarSlett

Maskulint kort

Et maskulint kort jeg laget for en tid siden  Her har jeg brukt ark og elementer fra Mintay sin serie Garasje