mandag 7. januar 2019

Bidrag til Scrap the Rainbow


Godt nytt år alle sammen og takk for det gamle
Mine ønsker for 2019 er å få være like mye kreativ som i fjor.


Jeg startet året med å lage noen bidrag til Scrap the Rainbow
Vi har ALT ER LOV i Januar og håper mange blir med oss.
Utfordringen finner du HER

Jeg har kost meg med å lag kort til en flott dame som fyller 70 år
Arkene og bildet er fra Graphic45.


 Dette året starter med 50 års dagen til en venn.
Hans interesse er å skru på gamle biler og da syntes jeg klippe arket fra Studiolight passet så godt,




1 kommentar:

  1. To utrolig flotte kort, jeg er veldig glad i Graphic 45 selv. Å det er vel ingen hemmelighet lengre at jeg digger Studiolight ler.

    SvarSlett

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...