tirsdag 18. august 2020

Bryllupskort

 Det er så kjekt å få være med å feire ungdommen sin kjærlighet
Og ikke minst at dem velger å gjennomføre bryllup i disse corona tider.


Disse flotte formene på diesen fra Studiolight er helt perfekt for å lage bryllupskort. Mønsterark fra Maja design passet fint til bildet jeg hadde valgt meg ut.

Bakom bildet så har jeg kuttet ut en fin sirkel i vellum med glitterdekor på og så delt sirkelen i 2 deler. Masse farger på blomstene og en tekst i både dies og stempel er pynten på fremsiden.


Inni kortet så har jeg gjentatt mønsterarket og sirkelen. 
Flotte stempeltekster fra Kort og Godt og silhuetten av et brudepar er kuttet ut i vellum.
 Lomme til pengegave 


Legger dette inn hos

Scrappelyst Grublis Kjærlighet

2 kommentarer:

  1. Kjempelekkert bryllupskort. Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  2. Lekkert bryllupskort.
    Herlige farger.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...