lørdag 3. mai 2014

Konfirmasjons kort 1


Ja da er det konfirmasjons tid
rundt omkring i hele landet.
Noen har nå på våren, mens her jeg bor
så er det nå flyttet til høsten.

Her er et jeg laget i scrappeklubben sist vi møtes.

Tagen er et stempel fra Kort & Godt.
Pyntet med fjær, litt blomster og knapper.


Inni kortet er det et stempel fra NNS
plass til å legge en pengegave under den smale
stripen med mønster ark.
Og god plass til å skrive en hilsen til konfirmanten.


Ønsker alle en flott Lørdag.

2 kommentarer:

  1. Kjempefint kort! Det ble veldig stilig med de knappene og det stempelet er så fint.

    SvarSlett
  2. Et flott konfirmasjonskort i fine farger! Det stempelet har jeg faktisk liggende, men ikke fått brukt hittil. Takk for inspirasjon!

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...