søndag 11. mai 2014

Konfirmasjons kort 3

I dag så er vi i konfirmasjon til min brors gutt.
Det bor like utenfor byen, landlig til og jobber som avløsere 
på en nabo gård, både far og sønn.

Og hva passet ikke bedre en dette flotte traktor stemplet fra Kort & Godt
Mønster ark fra Papirdesign

Gears dies som er brukt, er fra Tim Holtz og Spellbinders.
Sølv tape er dekket på kartongen før jeg kutter dem ut.


De nye dottene fra Papirdesign er bare så herlige.
De passet fint her, sammen med oransje tråd


Innsiden har jeg dekorert med spellbinders diecut
samt mer dotter og tråd.

Da håper jeg denne dagen blir med strålende vær
og at konfirmanten blir så fornøyd med gaven fra oss.

Ha en riktig fin søndag

1 kommentar:

  1. Kjempefint komfort, likte di oransje detaljene, klem Synnøve

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...