mandag 28. september 2015

Glitrende kort

Som mange sammen med meg er høsten en tid vi 
scrappere er mest produktive.
Jeg sitter nesten hver kveld på rommet mitt, å jobber med 
mange prosjekter. Helst på en gang :)



Denne er laget for ny utfordring hos Hobbygarasjen #30
Oppgaven er GLITTER

Vi i design teamet fikk flotte ark fra MME- 
Lost and Found og her er det stor glitter faktor på arkene.
Vinter piken er stempel fra Prima, Julie Nutting- Warm wishes.
 Malt med refill og vannpensel.
Landskap er med dies fra Lawn Fawn
og snøkrystallene er punch fra Martha Stewart



Som alltid har vi masse papir igjen og da liker jeg å lage små kort i 4"x 4"



3 kommentarer:

  1. Nydelig kort , så kjempefint oppsett og ark ,sammen med den fine malinga på jenta. Likte det så godt jeg , klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Lekkert papir, og det jentestempelet er jo bare helt supert. Og kjempelurt å lage småkort av papirrestene!
    /Berit

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...