fredag 11. september 2015

Sommer LO og kort


Sommeren er over for i år
men jeg har en Lo og et kort å vise dere med freshe farger.

Disse er laget for august utfordringen til Hobbygarasjen
som går til 25 sept.

På Loen har jeg brukt maling fra Martha Stewart på bakgrunnen
og hexagone fra MME sin serie...
Sugerørene har fått washi tape til vimpler og
skrevet på klubb navnet i gutten sitt hjerte.


Med bildet har jeg klippet ut gutten, badeballen og gresset i et stykke.
I tillegg så har jeg klippet tett i tett med hakker på grønn kartongen for å lage litt mer gress effekt

Kortet er laget med de samme hexagone fra MME


Barke hjerte og hyssing festet over hexagone


Vil du bli med på utfordringen så finner du den HER

2 kommentarer:

  1. så tøff , røff og kjempefin LO. Likte fargene og at du klippet rundt gutten. En god ide.Kortet er og kjempefint , klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Farger etter mitt hjerte det der! Stilig lo og kort og tøff klippe-teknikk.

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...