mandag 16. januar 2017

3 kort til Åshildsnyttårsutfordring

Åshild fra Ett trykk
har laget en nyttårsutfordring
hvor vi skal lage kort med den samme stempelplaten i en uke.

Jeg syntes dette var en flott ide
og hev med meg i uke 2, og fikk laget 3 forskjellige kort
med en av de nye stempel platene. Valgte meg B01.




Arkene på de 2 første kortene er fra ei  blokk jeg fikk
i et kit på kurs med Sherry Mendoza - Papirfesten.

Det rosa kortet har ark fra My Mind Eye`s

Dies brukt på kort 1. Papirdesign
Dies brukt på kort 2. Memorybox og Roxstamps
Dies på kort 3. Roxstamps

Legger disse ut hos
Papirdesign Januar  Feiring kort nr 1.
Scrappegarasjen #31 C&S  kort nr 2
Kreativ scrapping  #1 Alt er lov  kort nr 3

6 kommentarer:

  1. Nydelige kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign

    Dt Hege

    SvarSlett
  2. Så fine kort :)
    Tusen takk for at du deltar på Papirdesign sin utfordring :)
    Håper du får en fin helg :)

    Klem fra DT Kristine

    SvarSlett
  3. Superfine kort! De er så fine de stemplene! Ser at det er stempler jeg bare MÅ ha 😂
    Gøy du tok utfordringen hos Scrappegarasjen!
    DT-May Linda

    SvarSlett
  4. Kjempe lekre! Disse utfordringene til Åshild er så artige!
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...