torsdag 12. januar 2017

Kort og bilde med Jofy stempler


Dette kortet er 6*15 cm, stemplet med vannfast pute og 
fargelagt med  Distress Marker og vannpensel.
Teksten er embosset og er fra Papirdesign

*


*

*


Dette har jeg laget som et bilde og monter på Svart kartong.
På baksiden har jeg brukt store 3D puter og montert det rett på
 veggen min på kontoret.

Her har jeg embosset alle blomstene.
Dessverre så har jeg vært litt kjapp med å embosse,
så det er litt for mye svarte prikker utenfor motivet.

Her har jeg også fargelagt med Distress Marker og vannpensel.


Sånn ser litt av veggen min på kontoret ut.
Og det kommer nok flere bilder etterhvert


Jofy stempler kan handles hos Hobbygarasjen.no
Ny nettbutikk kommer i Februar.

Stikk innom bloggen hvor vår siste utfordring er Embossing
Den finner du HER


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...