onsdag 22. november 2017

Kort til ei på 50 år

Å som jeg koser meg med å lage ting på bestilling

Denne gangen var det til ei dame som fylte 50 år,
og så var hun Veterinær. Spørsmålet var om jeg kunne få med noen dyr på 
dette kortet for det ville passe så fint til henne.

Heldige meg så var jeg på jobb hos Hobbygarasjen når meldingen kom.
Og jeg viste jeg hadde sett noen ark med dyr på.
Et flott ark fra Authentique - Grassland  passet midt i blinken for hva jeg tenkte
rundt dette temaet.


Litt bling bånd rundt tallet, flott stempel tekst fra norsk Stempelblad,
og en søt hund fra en eldre dies jeg hadde langt nede i en skuff.


På dies platen var det forskjellige hunder og de måtte også få bli med.

   
Stempel tekst fra Kort og Godt.


Og på baksiden så fikk hundebein diesen en plass sammen med mitt personlige stempel 


Bestilleren var fornøyd og da er jeg det også.
Takk for at du tok turen innom til meg :)

3 kommentarer:

  1. Stilig mønsterpapir. Perfekt kort til ein veterinær :)

    SvarSlett
  2. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlett
  3. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนัง

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...