torsdag 9. november 2017

Til og Fra tags

Jeg har brukt ferdige tags.
De på bilde 1 er en pakke med 100stk som er kjøpt hos Hobbygarasjen.
Akkurat passe størrelse til min pynt

Først så stempler jeg Til - Fra på baksiden og så God Jul på kanten framme.
Juletrærne er en dies fra Marianne design, men hvilket som helst dies kan brukes.
Reinsdyret mitt er en punch, men en dies kan også brukes.
Nettbutikken har forskjellige utvalg av disse produktene


På disse lappene har jeg først lagt på rødt Sparkle medium med
en stensil fra Tim Holtz..
Stempel fra Norsk Stempelblad på kraft kartong og kuttet ut med dies.
Bladene er en punch.


 

Scrappegarasjen #39 Tag Tag med reinsdyr
Scrappelyst November Fargepalett  Tag med 24 desember 
Jeg har valg palett  #17 og blitt inspirert av rødt- brunt og Jul

5 kommentarer:

  1. Kjempe fine tags 😁 lett å lage mange.

    SvarSlett
  2. Nydelige tags. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Så utrolig lekre tags.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege

    SvarSlett
  4. Kjempefine pakkelapper , klem Synnøve

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte pakkelapper!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...