onsdag 3. januar 2018

Mine favoritter 2017, del 2

Her kommer mine utvalgt fra høsten 2017.

Juli 

Inspirasjonen til dette kortet fant jeg i Ett trykk .
Det blir aldri helt likt, men det er jo poenget.
Å bli inspirert av alt det flotte designteamet og leserne bidrar med
så du og meg har glede av vår herlige hobby.


August 

Da Maja Design kom med sin kolleksjon Demin & Friends
så falt jeg pladask for disse blå og turkise fargene og mønstrer.
Og siden vi var midt i konfrmasjonstid her i Haugesund,
så ble det noen kort med de bildene som fulgte med.


September 

Bryllups boks med duse farger på mønster arket.
Men brudeparet hadde valgt seg høstfarger i brudebuketten 
og hadde pyntet hele lokalet i disse fargene.
Så tanten som bestilte denne boksen var strålende fornøyd
med farge valget mitt. Alltid kjekt når mottaker er så takknemmelig.

  
Oktober

Har blitt et lager med washi tape og disse er perfekte til
å bruke på Clean and Simple kort.
Bildet har en kollega tatt på sin reise i Australia,
stempel tekst fra Norsk Stempelblad og selvsagt noen dotter. 


November 

Julekort produksjonen startet tidlig,
men en kveldstund  sammen med scrappe venninner så fikk jeg laget
8 kort med de flotte arkene fra Maja Design sin julekolleksjon.


Desember

Hvert år så lager jeg en sjokolade gave til et venne par av oss.
I år så ble det ei Toffifee eske med en eske Mokka bønner oppå.
Dekorert med juleark fra Maja Design og en chipboard fra SnipArt


Et nytt år er igang og på kalenderen min står
det flere scrappetreff, kurser, scrappeklubb og ikke minst
ny tur på messe til Birmingham med butikken Hobbygarasjen.no
hvor jeg er en av design teamet.

Det blir også tid til butikk treff og scrappe kvelder med mange herlige damer 
jeg er så heldig å kjenne gjennom denne flotte hobbyen. 
Med store unger hjemme, eget scrapperom og en tolmodig mann
så er scrapping terapi, hygge og avslapning.

Jeg ønsker alle et kreativt år

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...