tirsdag 2. januar 2018

Mine favoritter 2017


Hei og Godt Nytt År.

Jeg startet året med å vise dere mine favoritt ting jeg laget i 2017
og som ble publiser i bloggen.
Har valgt meg ut 1 bilde pr måned.

Vil i samme slengen takk alle som har tatt seg tid til
å legge igjen en kommentar i bloggen min i fjor.
Setter stor pris på dere alle sammen.


Januar

De som kjenner meg vet at Clean and Simple er en favoritt stil.
Med flotte tekster fra Norsk stempelblad og dies fra Memorybox
så er jeg fornøyd


Februar 

En annen ting jeg liker er å lage ting på bestilling
og gjerne med en utfordring
Valentine pop up kort for en kollega.


 Mars 

Konfirmasjons kort med mønster ark fra Kort og Godt.
Papirene ble en av mine favoritter i fjor.


April 

Kjekt å oppdage spray flaskene jeg har liggende igjen.
Inspirert av Åshild hos Norsk Stempelblad
etter kurs hun holdt på treffet Scrap4fun Haugesund.


Mai 

Jeg skulle ikke ha flere stempel puter, men ble så forelsket
i Distress Oxide og elsker å lage bakgrunner med disse .

 

Juni 

Mine foreldre ble oldeforeldre til tvillinger
og jeg måtte bare lage kort til disse guttene med de fine
trykkene fra North Star Design og Engros.



Del 2 kommer i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...