mandag 24. september 2018

Jakt og fiske kort

Kan du lage et kort med jakt og fiske ?
spurte svigerinna mi for noen uker siden. Ja klart det.

Arkene er fra Papirdesign og for å få frem begge hobbyene
så brukte jeg denne brette teknikken med 2 framsider


Innsiden er også delt mellom jakt og fiske
og så har jeg brukt stempler fra Kort og Godt


Googlet jakt og fiske og da fant jeg disse sorte figurene som jeg printet ut.
Klippet til så de passet på kortet. Gress i kartong til en jeger.


Bølger og vann i kartong til en fisker



Legger dette kortet inn hos

Papirdesign Mann er mann
Scrappegarasjen #48 Høst 
Scrappelyst Grublis- Tall

8 kommentarer:

  1. Spot on! Både til svigerinna og utfordringen! Ordentlig stilig altså!
    Takk for ditt bidrag hos Papirdesign :)
    DT- Renate

    SvarSlett
  2. Så flott måte du løyste den bestillingen. Papirdesign har mange flotte papirer til div tema.

    SvarSlett
  3. Flott kort!
    Takk for at du deltar i utfordringen til Papirdesign.
    Klem fra Lene

    SvarSlett
  4. Flott jaktkort med menge fine detaljer.takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign. DT- May-Britt

    SvarSlett
  5. Flott og kreativ løsning :) Takk for at du deler kortet ditt med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Så kult med to tema , kjempefin løsning . Flotte detaljer knallbra herre-kort , klem Synnøve

    SvarSlett
  7. Så kreativt kort. Veldig stilig med todelt tema.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...