onsdag 5. september 2018

Slikkepinne bokser

DT bidrag til ny utfordring hos
Scrap the Rainbow. Ta turen inn her

Hvem ble ikke inspirert av Huldra designstudio sin utfordring i sommer
med å bruke 1 mønster ark på serier. Det ble iallefall vi.

Hos Scrap the Rainbow er det serie på 6 og 1 mønster ark.
Men her kan dere lage akkurat det som passer, men forsatt kun 1 mønster ark.

Jeg har laget en serie med bokser og festet slikkepinner inni.
Disse er laget til julemesse og ungene elsker å få kjøpe noe
med egne penger og spise det straks.


 Boksene er enkelt pyntet med klistremerker, papirfigurer
dotter og tag med tekst fra Huldra designstudio- Apekatt plata





 Legger disse boksen inn hos

Scrappelyst September  Favoritt- min er å lage serier

2 kommentarer:

  1. Herlige bokser! Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  2. Så kule bokser.
    Denne ideen likte jeg kjempegodt.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...