torsdag 7. mars 2019

Artikkel hos The Paper Crafting



To ganger i måneden så har jeg en artikkel i magasinet
Denne gangen så har jeg lekt meg med stempler fra Altenew.
Planen var å embosse omrisset av blomsten og så male med aquarell farge
Men så passet fargene jeg hadde av Distress Oxide putene bedre og valgte å stemple med dem.
Best resultat fikk jeg med å bruke en stempel plattform


Fargene jeg har brukt på blomstene: Worn Lipstick, Abandoned Coral, Dusty Concord
Bladene: Bundled Sage og Pine Needles
Bakgrunnen er laget med Walnut Stains og et strøk glimmermist over seg.
Embossing i gull fra WOW
Teksten er også embosset med gull og er fra Huldra Designstudio



1 kommentar:

  1. For et kjempe flott kort, og de blomstene var jo bare helt nydelige.

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...