onsdag 6. mars 2019

Ny utfordring hos Scrap the Rainbow

I dag viser jeg mitt bidrag hos Scrap the Rainbow
sin utfordring i Mars. Vi vil se Vår med fargene gult og grønt
Du finner den HER

Kortet mitt er inspirert av Maya Stenshagen
Jeg laget kortet litt mindre og med en annen form på diesen




Matrialliste
Mønster ark Papirdesign
Stempler: Norsk stempelblad og Huldra Designstudio
Woodvene fra Wycinanka - 
Embossingpulver fra WoW i gull
Diverse blomster
Bånd: blonde og organsa bånd

Legger kortet inn hos
Scrappelyst Mars Vår
Nordsalten hobbyklubb #169 Vår


5 kommentarer:

  1. Kortet og detaljene er bare så nydelige. <3

    SvarSlett
  2. Så Fint det var med den lille ned bretten så man ser tagen ordentlig:) og de blomsten lyser VÅR! Takk for at du deltar hos NSHK.DT Ingunn

    SvarSlett
  3. Nydelig kort.
    Tusen takk for at du deltar i marsutfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Lekkert kort. Tusen takk for at du deltar i vår-utfordringen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort! Stilig løsning på skrivefelt/tag! Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...