onsdag 5. juni 2019

Bryllupskort i grønt


Jeg koser meg på scrapperommet om dagene og det beste er når jeg får bestillinger på kort til mange forskjellige anledninger. Dette kortet er laget for min bror og svigerinne.

Papiret i grønt med flotte blomster er fra Pion design.
Bak bildet har jeg brukt dies med masse detaljer fra Spellbinders
og den fine dies borden langs kanten er fra Joy`s

Bildet er fra Studiolight og på kanten har jeg pyntet med roser, roseknupper, småblomster og blomsterfrø stilker. Tekst diesen er kuttet ut i 3 farger, svart, offhvit og grønt.
Disse er limt sammen med en liten forskyvning så alle fargene vises.


Inni kortet har jeg gjentatt mønster arket og den ene diesen.
Bakom den grønne så er det plass til en penge gave .
Stempel tekst fra Kort og Godt.


Dette kortet er også publisert hos The Paper Crafting magasinet.

Legger dette kortet inn hos

Scrappines #5 Feiring
Scrappelyst  Juni-Sommer

5 kommentarer:

  1. Nydelig bryllupskort , herlige farger og så dekorative dies , klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort, med mange flotte detaljer, og så kjekt å se et annet farge enn de vanlig brukt på et bryllupskort. Takk for at du deltar hos Scrappiness. DT Graciela

    SvarSlett
  3. Virkelig et nydelig bryllupskort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Nydelig bryllupskort!
    Takk for at du deltar hos Scrappiness,
    klem fra Maya

    SvarSlett
  5. Så lekkert kort du har laget!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    DT Linda

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...