torsdag 27. juni 2019

Konfirmasjons kort


For noen uker tilbake så var jeg på en kjekk hyttetur med venninner
og scrappetingene våre var selvsagt med.
Da fikk jeg laget dissee kortene med de nyeste arkene fra Maja Design.

Denne serien har også flotte bilder og jeg falt for denne
jenta på trappa som passet fint til en konfirmant..
Bakom bildet har jeg en diecut i sølv og en stripe mønster ark.
Sirklene er voodvene fra Dutch Boobadoo.
Kommer ikke utenom en av Papirdesign sine tekst dieser. 
Denne er en av mine favoritter til dette temaet.



På det andre kortet er base snudd andre veien. 
Kombinert med den store diesen for flaske fra Papirdesign 
og stempel tekster fra Kort og Godt. Alle mine favoritter med på et kort.


Inni kortet har jeg gjentatt vimpel diesen og tekster fra Kort og Godt.


Ønsker alle en fin somme
Jorunn Elin 😎🌞

1 kommentar:

  1. kult kort!likte gratulerer som gikk ut av kortet hvis du skjønner :) nydelige farger

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...