torsdag 25. juli 2019

Sommer kort

Sommer, sommer og sol... 🌞
ja jeg hÄper iallefall at alle har fÄtt litt av dette i lÞpet av ukene som
er gÄtt siden skolen tok ferie.


DT bidrag til Scrap the Rainbow
I dag har jeg to kort Ă„ inspirere dere med.
Hovedinnlegget til utfordringen finner du HER

PÄ det fÞrste kortet er bakgrunnen laget pÄ transperent ark.
Jeg har festet en stensil til arket og dratt over 3 farger
med Sparkle medium- glitterpasta. NÄr dette er tÞrt sÄ drysser det ikke
noe glitter av og lager en sÄ fin effekt.


PĂ„ mitt andre kort er bakgrunnen laget med Distress Oxide
SĂ„ har jeg stemplet med hexagone stempler fra Altenew tett i tett.
Noen mindre hexagone stempler er embosset
og det samme er steksten fra Kort og Godt.


Er du interissert i Sparkle medium produktet jeg har brukt ?
Det finner du i mange flotte farger hos Hobbygarasjen.no
Her er et lite utvalg. Link til produktet



2 kommentarer:

  1. SĂ„ kreative kort du lager. Stilig bakgrunn med glitter sparkle.

    SvarSlett
  2. Flotte kort men det rosa kortet er absolut favoriten!

    SvarSlett

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor sÄ er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt Ä ha korter klar i boksen min. He...