mandag 5. august 2019

Bursdags kort 18 år

Scrap the Rainbow er ute med ny utfordring. August , Alt er lov
Vil du bli med så finner du bloggen HER

Her er mitt DT bidrag

Jeg har kost meg med å lage et kort til min niese som fylte 18 år i Juli
Her har jeg kombinert forskjellige ark fra Maja Design sin serie Demin & Girls.


Kortet åpnes på midten og har en pengelomme nederst.


Andre produkter som er brukt
Tekst dies fra Papirdesign, sugerør, blonde, diverse blomster fra bl.a 
Papirdesign og Wild Orchid. Bilde fra Pinterest. 

Legger dette inn hos

Scrappelyst August Blomster
Kreativ scrapping #8 Alt er lov
Nordsalten hobbyklubb #174 Lag på lag

7 kommentarer:

  1. Kjempefint lag-på-lag kort :) Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår i NSHK!
    DT Anita Lise

    SvarSlett
  2. F.rodig og flott kort til ei ung dame

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort du har laget.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Et veldig flott og fargerikt kort du har laget :)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK.
    DT - Jeanett

    SvarSlett
  5. Så fint kort! Jeg elsker denne serien fra Maja Design. Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping. Hilsen DT Ida Kristin

    SvarSlett
  6. Så kult kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!
    DT Linda

    SvarSlett
  7. Nydelig, digger blomstene og sammensetting av fargene deres.
    Takk for at du deltok i augustutfordingen til Kreativ Scrapping. :D DTLindaS

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...