onsdag 14. august 2019

Konfirmasjons kort

I dag blogger jeg for Scrap the Rainbow med inspirasjon til:  Alt er lov.
Den finner dere Her 

Den nye serien fra Maja design, Demin and girls passer perfekt for meg til å lage disse kortene. Jeg liker også denne lange tekst diesen fra Papirdesign med skygge. Her har jeg valgt et rosa glitter ark på skyggen og samme rosa kartong som ellers på kortet.



Inni kortet har jeg laget en pengelomme på venstre side. På andre siden har jeg laget plass til å kunne skrive noe til konfirmanten. Stempel tekstene er fra Kort og godt.


Legger dette kortet inn hos

Kreativ Scrapping #8 Alt er lov
Nordsalten hobbyklubb #174 Lag på lag
Scrappelyst August Blomster

5 kommentarer:

  1. Nydelige kort💖 så fint med rosafarger mot motivet😊
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb! DT May-Runa🦋

    SvarSlett
  2. Nydelig Konfirmasjonskort:) Takk for at du deltar i vår utfordring hos Kreativ scrapping:) Klem fra DT Gunn Anita

    SvarSlett
  3. Nydelig kort i fine farger :)
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping:)
    Klem fra DT Inger Marie

    SvarSlett
  4. Nydelig kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...