mandag 2. september 2019

CAS kort

Mine DT bidrag til Scrap the Rainbow
Vil du bli med på vår utfordring ? Den finner du her


Jeg har laget to kort med samme hjerte dies fra Memorybox.  På det første så har jeg kun brukt hjertene fra diesen, mens på det andre så har jeg brukt rammen fra diesen.

Jenta er malt med refill dråper og vannpensel. Motiv fra Saturated Canary


Under hjerteborden så har jeg brukt washi tape med glitter og en tekst dies. 



Deltar med kort nr 1
hos
Nordsalten Hobbyklubb #175 Bruk dies

5 kommentarer:

  1. 2 flotte kort med denne hjertediesen som er ein favoritt hos meg. Måten du har brukt diesen på det nederste kortet var var ny for meg, så kan hende eg låner den ideen :)

    SvarSlett
  2. 2 kjempe flotte kort du har laget <3

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. To herlige kort i fine farger! Å så har jeg stor sans for å bruke både positiv og negativ diecuts. smart måte å få mest mulig ut av resursene:) Takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...