lørdag 28. september 2019

Hvitt julekort

Koser meg på mini treff med venninner og ble 
utfordret til å lage et hvitt kort.

Sånn ble min løsning


Basen er 10x15 cm
Jeg har bare brukt dies og bygget delene opp med 3D puter
Oval fra Gemini Crafters companion
Blad dies: Papirdesign
Tekst dies: By Lene dies
Dyr- ukjent
Blomster dies: Creative Expressions

Og så måtte jeg lage et likt kort, men med farger på delene



Legger det hvite kortet inn hos

Kreativ scrapping: #9 Hvitt på hvitt 
Nordsalten Hobbyklubb #175 Bruk dies 

4 kommentarer:

  1. Lekkert Jorunn Elin. Kortet passer utrolig bra i bare hvitt og i farger... Takk for at du er med i utfordringen vår hos Kreativ scrapping. Linda

    SvarSlett
  2. Nydelig kort! hvitt på vitt gir en ekstra "magisk" stemning:) Takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett
  3. Så fint kort :) Takk for at du deltok i konkurransen hos Kreativ Scrapping :) Hilsen Ida Kristin :)

    SvarSlett
  4. Så lekkert kort!

    Tusen takk for at du deltok hos oss i Kreativ Scrapping :)

    DT Linda

    SvarSlett

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...