mandag 4. november 2019

Julekort i sort og gull

I dag viser jeg et kort som er laget for Hobbygarasjen sin nye utfordring i November. Vi vil se JUL i mange forskjellige varianter, former og farger . Utfordringen finner du HER

Jeg digger disse stor og fine dies formene fra Studiolight

Når dette svarte mønsterarket fra Papirdesign kom
så bare måtte det kombineres med gull.
Kortet er laget med kun 1 base og på baksiden er det plass til å skrive en julehilsen.



Matrialliste hos Hobbygarasjen.no
Dies Studiolight nr 118  ogPapirdesign
Mønsterark Julenatt. Julekvist 
Kartong hvit bazzil- gull ark
Organsa bånd


Dette kortet legger jeg inn hos
Papirdesign November Jul
Scrappelyst Grublis tekst i fokus
Nordsalten Hobbyklubb #177 Alt er lov


9 kommentarer:

  1. Nydelig julekort, og det ble flott med gull til det sorte.
    De er kjekke disse diesene fra Studiolight, jeg har også kjøpt meg noen.

    SvarSlett
  2. Nydelig julekort 🤶🎅 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign DT May-Britt

    SvarSlett
  3. Herlig kort! Gull og sort er skikkelig clasy!Å med flott bruk av dies og litt grønt og rødt synes jeg dette er en inner tier! Takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett
  4. Så lekkert det blei med svart og gull, og ein liten dæsj med rødt.

    SvarSlett
  5. Nydelig julekort i sort og gull:-)
    Tusen takk for ditt bidrag til utfordringen hos Papirdesign.
    DT Lene

    SvarSlett
  6. Wow, så lekkert!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
    DT- Renate

    SvarSlett
  7. Lekkert julekort.
    Nydelig med gull og sort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...