onsdag 23. oktober 2019

Snuppa mi - shakerkort

Jeg har lagt min elsk på tekstene og figuren på 
Kort og Godt sin stempelplate og laget et nytt shaker kort

Figuren er stemplet med en mørk farge og klippet ut for hånd.
Jeg liker å bygge opp mine shakerkort med foam.
Sequins er denne gangen små bling som jeg har kjøpt ute på reise


Dette kortet er laget for inspirasjon inne hos Hobbygarasjen

Der er vi startet opp med utfordringer igjen
og i oktober så er ALT ER LOV tema

Vil du bli med, ja da finner du linken til utfordringen HER
Fristen er 25 okt

1 kommentar:

  1. Så flott kort, og jeg skjønner godt at du liker disse stemplene, de er jo bare så fine :)

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...