fredag 4. oktober 2019

Paperartsy blomst

Paperartsy har kommet med mange nye stempler nå i høst
og jeg falt for ei plate med store blomster som Tracy Scott har designet.

Jeg har fargelagt blomsten med Oxide,
men det jeg har gjort er å legge fargene i sirkler på et hvitt glatt ark
og så stemplet over med blomsten og bladene.
Klipper så ut alle delene med saks.
Dies teksten er kuttet ut fra samme fargede arket og i svart kartong
Tegnet med svart penn rundt kanten




Jeg handler mine stempler av Paperartsy fra 
Her finner du stemplene 


Legger dette inn hos

Scrappelyst Grublis Clean and simple



3 kommentarer:

  1. Lekkert kort og nydelig blomst.

    Takk for at du deltar på grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Nydelig blomst, og utrolig flott kort <3

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...