mandag 21. oktober 2019

Høst kort med søt rev

Kost meg masse på treff i helgen- Stordascrappen
og truffet mange kjente og flotte damer. Herligheten så gøy det er på treff,  men kjenner i dag at det har blitt lite søvn, masse skravling og god trening av latter musklene.

Denne søte reven fikk jeg av den som satt rett foran meg på bordet
Og måtte bare lage noe med de flotte arkene til Papirdesign.


Matrialliste
Mønsterark Papirdesign  Tur i skogen
* Høstblader *Sopptur *Revestreker
Dies Papirdesign tekst
Metallic ark i fargen Champagne
Blomster Roser og knupp fra Papirdesign
Høstbær fra Kort og godt
Stor blomst fra 49 and marked

legger dette korte inn hos
Scrap from your heart #37 Høstfarger


1 kommentar:

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...