onsdag 29. april 2020

Kort til en venn

Å følge andre scrappere er noe av det som inspirerer meg mest.
Da jeg var ferdig med dette kortet,så viste jeg det til hun som satt ved siden av meg på Scrappevaken.
 Og hun så straks hvem jeg hadde blitt inspirert av.
Takk Kjersti Marie for både inspirasjon og ditt vennskap

Mønsterark til dette kortet er fra ei blokk med Mintaypapers
Bildet er kjøpt på Etsy.
Pyntet med diverse blomster


 Kant dies og div sirkel dieser fra Spellbinders
Pynte kant diesen er fra Crafters companions


Legger inn dette kortet hos

Scrappelyst April Lag på lag

1 kommentar:

  1. Så flott kort, ja inspirasjonen er så viktig <3 Å gode vennskap.

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...