søndag 3. mai 2020

Hurra - Scrap the Rainbow fyller 2 år

Utfordringsbloggen Scrap the Rainbow feirer 2 år.
Denne bloggen driver jeg med min venninne Trude Julie
og våre flinke designere Kjersti Marie og May-Runa.


Vi har tema Regnbuefarger + Gratulerer
2 premier deler vi ut denne måneden, så vi håper mange blir med oss
Utfordringen finner du HER

Mitt bidrag er noen kvikklunsj kort


På sommerferie i England i fjor så fikk jeg tak i noen foam ark i regnbuefarger
Denne foamen har jeg brukt på dies fra Tim Holtz og gratulerer teksten.
Jeg har også satt sammen blomster i alle fargene på det ene kortet.

Tekst dies er nye fra Papirdesign

1 kommentar:

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...