tirsdag 5. oktober 2021

Konvoluttkort

 Jeg så et fint konvoluttkort på Instagram  med dies og hev meg rundt
 til en av mine lokale scrappebutikker som bestilte en inn til meg.
Flott service av  Kreativ Scrapping.

Sizzix Cardstock i rosegold har mange ulike overflater på sine ark.
Jeg valge et skinnende ark til ramme rundt mønsterarket Rosa Magnolia
og konvolutt basen i kraft kartong
Tekst diesen er trykket ut 4 stk i hvit kartong og 1 stk i Sizzix sitt ark 
Skyggen er enda en variant av arkene i denne pakken med rose gold ark.


I stempel samlingen min så fant jeg noen fine tekster fra Norsk Stempelblad.


Her ser dere de 3 ulike variantene med rose gold arkene.


Jeg valgte meg denne, men Studiolight har flere med ulike design.


Mønsterarket Rosa Magnolia Slimline Jorunns Scrapperier
Sizzix Cardstock Rose Gold
Tekst dies







 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...