torsdag 28. oktober 2021

Kort og Toffifee eske

 Forrige helg så var jeg på treff og fikk laget noe med mitt eget papir.

Kortene er laget med positiv/negativ uttrykk på figuren.
Mønsterarket er baksiden av Retro Stars & Stripes 70s


På esken har jeg laget ny emballasje rundt av kraft kartong.
Mønsterarket er framsiden av samme ark som kortene.
Den brune kartongen er fra CraftEmotions og jeg elsker at den er så mørk.

Kun pyntet med diecut av dies fra Papirdesign og Kort og Godt


Kort og eske skal sammen gis i farsdag gave til min pappa.


Arket som er brukt
kan handles hos Kreativ Scrapping og Calis Hobby
Ta turen innom en av dem for en hyggelig handel 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...