tirsdag 26. april 2022

Konfirmasjonskort 6 Fotball og Sau


Inni mellom så får jeg bestillingen med føringer som må tenkes gjennom
og utføres flere ganger. Dette kortet var til en som likte å spille fotball 
og er ung sauebonde. Ved andre forsøket på å sette sammen disse lykkes jeg.

Løsningen ble den fine sauen som var på et strikkeark fra Papirdesign.
Den klippet jeg ut og monterte den på 3D puter på vimpelen. 
De små sauene er fra et ark jeg ikke husker merket på



Tror jeg har brukt 4 forskjellige fotball ark på dette kortet.
Lomme til pengegave bakom fotballfiguren.
 


Legger dette kortet inn hos

Papirdesign Mars-April Moodboard 
Lek med Kreativ Scrapping Konfirmasjon 




1 kommentar:

  1. Skikkelig flott kort! Takk for at du deltar på utfordringen hos Papirdesign og lykke til!
    DT Randi

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...