onsdag 20. april 2022

Konfirmasjonskort nr 5

 Her er jeg i gang med kortene til vårens konfirmanter
men lager også til dem som har sine dager til høsten.

Dette nye stemplet fra Kort og Godt likte jeg så godt
og hva er ikke bedre en å kunne kombinere det med ark fra Papirdesign.

Buttons og dies er alt jeg ville ha på kortet
da stemplet skulle være fokuset. 


Lommen til pengegave er laget med dies fra Lawn Fawn



Legger dette kortet inn hos 
Papirdesign- moodboard- brukt blåfargene
Lek med Kreativ Scrapping - Konfirmasjon

1 kommentar:

  1. WOW! Dette var flott! :)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Papirdesign og lykke til!
    DT Randi

    SvarSlett

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...