tirsdag 24. mai 2022

Baby kort

 Vi har fått nye naboer og gleden er stor når vi fikk vite at hun går høygravid.
Hun er dattera til en annen nabo i gata, så vi kjenner hun godt
Så jeg har i første omgang laget er guttekort siden vi ikke vet hva hun får.

Her har jeg laget et enkelt kort med papir fra Papirdesign
og de små tekstene har jeg laget selv på pc.
Eneste pynt er en charms og nylon tråd.



Denne tekst diesen fra Crealies har jeg hatt lyst på lenge
og når jeg så hun nærmeste til meg på Oppdal treffet laget kort
med denne så måtte jeg bare kjøpe den. Lykke !

1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...