onsdag 25. mai 2022

Konfirmasjonskort 11 og 12

 To konfirmasjonskort med hardanger ark fra Papirdesign
Disse har jeg vist på Instagram kontoen min men ikke her inne.

Liker så godt dette bildet som ei venninne tipset meg om
Dette er funnet på Pinterest og passet perfekt til arkene.


Kort nr 11
Her har jeg kombinert rød kartong med gull ark til mønsterarkene.
Teksten er kuttet ut 4 ganger og limt sammen.
Pyntet med div blomster og gull bling


Inni kortet så har jeg laget pengelomme av en hexagone dies fra Gummiapan
Stempel teksten er fra Papirdesign


Kort nr 12
På dette kortet har jeg kun brukt rød kartong til mønsterarkene.
Samme måte på teskten og pyntet med div blomster og snurregrein. 


Inni kortet til å lage pengelomme så har jeg brukt denne fine diesen
Aner ikke hvilket merke det er. 


Legger kort nr 12 inn hos
Papirdesign- Mai/Juni Konfirmasjon 


1 kommentar:

  1. Så flott! :)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Papirdesign og lykke til! :)
    DT Randi

    SvarSlett

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...