onsdag 29. juni 2022

God sommer

I dag så vil jeg vise et sommerkort med en liten bag til dere.

Bagen er laget etter inspirasjon fra en strand bag jeg har selv
og arkene fra Maja Design passet perfekt til dette,

Solen er dies fra Papirdesign og tekst dies fra Scrapmagasinet.


Kortet har jeg bygget opp med striper fra helt nede på mønaterarkene,
monokromatisk kartong og 3D tape. Fyrtornet er klippet ut fra det røde arket.
Teksten er laget med alfabeth punch board. 
Pyntet med sløyfe laget med blonde og nylon tråd.  


Motivet er stempel fra Bildmålarna. 
En favorit hos meg av motiv og det er synd de har sluttet å lage mer stempler.
 Har heldigvis fått tak i mange av stemplene siden de har sluttet.

Ønsker alle en riktig God Sommer
Klem Jorunn Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...