mandag 11. juli 2022

ØL beholder i kraftkartong

Ikke helt ferie på meg enda og dag koser jeg meg på scrapperommet
de ettermiddagene det er dårlig vær.

 En øl beholder laget i kraft kartong og øl mønsterark.
Denne boksen så jeg på scrappetreff i Oppdal og fant
malen til den på nettet når jeg kom hjem.

Øl arkene fra Papirdesign med dies i samme tema
er så kult å bruke og jeg liker så godt fargene i arkene.




Legger denne inn hos

Papirdesign Sommerutfordring Alt er lov.
Scrappelyst Sommerutfordring Alt er lov


Malen til boksen fant jeg hos Scrappehjertet.no

2 kommentarer:

  1. Så flott prosjekt. Takk for at du deltar hos Scrappelyst og Papirdesign.

    SvarSlett
  2. Herlig :-)
    Takk for at du deltar hos Papirdesign

    -DT Helle-

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...