torsdag 26. januar 2023

Flaske skjuler og mini eske

De siste månedene så har jeg fått sansen for å lage 
esker og 3D prosjekter. Da kan mye av brettingen overføres 
eller tilpasses nye former og esker

Mini flasken har fått egen eske/flaskeskjuler
og så passet det så fint med det nye arket Epleblomst fra Jorunns Scrapperier

Alle stemplene er nye fra Scrapmagasinet




Mini pop opp eksen har jeg kjøpt hos tidligere Staples
Og kun dekorert sidene og lokket




Matrialliste
Mønsterark Epleblomst grønn/blå Jorunns scrapperier
Stempler : Scrapmagasinet
Dies : Ølkort Papirdesign
Gratulerer tekst: Klistremerke Kort og godt
Pynt, blonde, organsabånd, div blomster, nylontråd

Ideen til formen på esken fikk jeg hos sonja_mehl på Instagram
og så har jeg tilpasset målene til min flaske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...