torsdag 2. februar 2023

Dragekort med rosa svaneark

 Kreative hytteturer er så inspirerende og jeg fikk laget forskjellige
ting med de nye arkene fra vår kolleksjonen til Jorunns scrapperier

Et dragekort- mal fra Yasmin Tölche 
var så kjekt å prøve seg på og jeg valgte Svane rosa til dette prosjektet

På baksiden av arket er en stor svane som jeg kuttet ut med dies
Sirkelen under er en dies fra CREAlies og diecut rosene er fra Fabrika decoru
Pyntet med blonde, nylontråd, charms og treknapp

Dette kortet er DT bidrag for Scrap the Rainbow


Inni kortet så har jeg stemplet et vers fra Papirdesign 
og en tekst fra Kort og godt
Pyntet med å klippe ut 2 svaner fra framsiden av arket


Ark Svane rosa
Disse arkene kan kun kjøpes hos
Jorunns Scrapperier - facebook
Kreativ Scrapping
Scrappehuset.no




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...