torsdag 23. februar 2023

Runde kort

 Runde kort er noe jeg sjeldent lager.
Hadde liggende noen kortbaser som jeg var begynt på
men ikke fant inspirasjonen til å gjøre ferdig.

Her fant jeg frem litt resteark fra tidligere kollesjoner 
og vipps så ble det ferdig to kort

Bryllups kortet er laget med arket Forglem meg ei
Motivet er fra Unity stamps, stemplet på kraftkartong og fargelagt
med fargeblyant. Den store blomsten er dies fra Papirdesign


På staffeli kortet har jeg brukt arket Babyshower- baksiden
Kjolen og blomstene er klippet ut fra framsiden av arket


Forglem meg ei
Babyshower 1
Baksiden Babyshower 2



Disse arkene får du forsatt handlet hos

Kreativ Scrapping
Scrappehuset.no
Calis Hobby
Sivs Hobbybod
Scrappegarasjen

NB- ulikt utvalg i de forsjellige butikkene av disse arkene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...