fredag 17. februar 2023

Brett i vei med tykke mønsterark

Jeg elsker tykkelsen på mønsterarkene fra egen kolleksjon
Og de er perfekte til forskjellige bretteteknikker.

Her viser jeg et knippe av hva jeg har laget med 
de nyeste arkene Vår 2023

Konvolutt kort med arket Epleblomst gren

Shopping bagen er laget av baksiden av arket Fashion

Kakestykke laget av arket Epleblomst blå/grønn
Her er lokket laget av kartong og pyntet med samme ark 


Disse arkene kan du kjøpe direkte av med på Jorunns Scrapperier 
Samt hos Kreativ Scrapping og Scrappehuset.no

Epleblomst gren


Epleblomst blå/grønn


Baksiden av Fashion



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...