torsdag 16. november 2017

Serviett og lys gave



Jeg har kost meg med å lage disse pakkene til to julemesser.
Alle pakkene har fått servietter, pyntede lys, fyrstikk eske og 
etikett på toppen av posen.

Når jeg valgte ut meg serviettene på butikken,
så så jeg for meg mønster arkene fra Papirdesign.
Te lysene som alle er med batteri, har blitt pyntet med washi tape rundt kanten.

Kanten på etiketten er laget med punch fra Martha Stewart. 
Stor snøkrystall er die cut fra Søstrene Grene og
 alle stempel tekstene er fra Norsk Stempelblad.






Håper du som besøker meg ble inspirert til å lage lignende pakker.
Disse kan gis til tante, venninne eller en god kollega

Legger disse inn hos

Papirdesign November Moodboard - Nederste pakken.
Scrappelyst Fargepalett - #17 - Midterste pakken med fugler på
Kaboks #18 Gave innpakning  -  Øverste pakken

8 kommentarer:

  1. Så elegante og flotte gavepakker. Her var flere gode ideer , disse likte jeg godt , klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Så fine gavepakker. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Så lekkert det blei med mønsterpapirer som passer til motiva på serviettene.

    SvarSlett
  4. Dette var skikkelig fint! For en god ide!

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte gavepakker!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  6. Nydelige gavepakker!!
    Liker veldig godt hvordan alt harmonerer i farge/stil.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  7. Så fine disse var! . Takk for din deltagelse hos Papirdesign.

    SvarSlett
  8. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนัง

    SvarSlett

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...